El sistema d'autonomia i atenció a la dependència, a debat

Encuentro Ernest Lluch - UIMP - Santander 2018

• IMG_20180727_132321_resized_20180730_121941343.jpg
El divendres 27 de juliol de 2018, es va posar punt i final al Encuentro Ernest Lluch que se celebra cada any a la seu de la UIMP, al Palacio de la Magdalena (Santander) i que forma part del programa dels cursos d'estiu de la Universitat de la que Ernest Lluch en fou rector. El seminari d'enguany s'ha centrat en el sistema per a l'autonomia i atenció a la dependència (SAAD) tan en les vicissituds del panorama actual com en les mirades de futur.

Universidad de Castilla La Mancha, Juan Oliva Moreno i Luz María Peña Longobardo. De la Fundació Ernest Lluch hi assistiren el vicepresident i tresorer, Josep Maria Carreras; el director, Ferriol Sòria; i el president, Joan Majó que va participar en la inauguració del curs.

A continuació, enllacem l’article publicat per l'equip de premsa de la UIMP i les fotografies d’algunes de les sessions realitzades.

Crònica UIMP-Premsa
Material i presentacions de les sessions:

Dijous 26 juliol Divendres 27 de juliol