Els alumnes de l'aula d'acollida de l'IES Ernest Lluch coneixen de primera qui va ser i que va fer Ernest lluch

Xerrada a l'Ies Ernest Lluch als alumnes de l'aula d'acollida

• IES_aulacollida.jpg
El passat 4 de juny el vicepresident de la Fundació, Enric Lluch i el director, Ferriol Sòria, varen realitzar una xerrada didàctica sobre Ernest Lluch, als alumnes d’acollida de l’IES Ernest Lluch de Barcelona.

Aquesta xerrada s'engloba en el marc de col·laboració existent entre aquest centre educatiu i la Fundació Ernest Lluch que col·laboren de manera regular en activitats adreçades a dónar a conèixer la figura d'Ernest Lluch, especialment a l'alumnat de 1r d'ESO per tal que es familiaritzin amb la persona que dóna nom al seu centre. Enguany, aquesta iniciativa també s'ha dut a terme amb els alumnes d'acollida, fet que s'entén com a molt possitiu, tant per la Fundació com per a l'IES Ernest Lluch, així com pels propis alumnes que es van mostrar atents i receptius a l'hora de conèixer de primera mà qui va ser Ernest Lluch.