Els bancs centrals i la crisi centra l'interès del Xè Seminari Ernest Lluch d'Economia

Acte celebrat el 19 de novembre a la Facultat d'Economia i Empresa de la UB

• IMGP4267baixa.JPG
Els Bancs Centrals i la crisi: Quina política monetària cal per afavorir la recuperació econòmica? va ser el tema del Xè Seminari Ernest Lluch d'Economia a la UB, que va reunir com a ponents els catedràtics d'Economia:  Xosé Carlos Arias i Javier Andrés; així com a la degana de la Facultat, Elisenda Paluzie, al president de la comissió acadèmica i patró de la Fundació Ernest Lluch, Josep Maria Carreras, i al catedràtic de Política Econòmica de la Universitat de Barcelona i  impulsor de l'acte, Antón Costas.

Com sol ser habitual, l'acte es va celebrar a la Facultat d'Economia i Empresa de la UB coincidint amb la proximitat de la data en què Ernest Lluch fou assassinat l'any 2000.És per aquest motiu que el professor i amic d'Ernest Lluch, Antón Costas, (Catedràtic de Política Econòmica de la Universitat de Barcelona) va ioferir als assistents una emotiva glosa d'Ernest Lluch.

Amb la voluntat de donar a conèixer el contingut acadèmic d'aquesta intreressant jornada , a continuació posem a disposició dels interessats els materials que es varen fer servir :