Els historiadors Albareda, Nadal i Puigvert fan balanç de la commemoració del Tricentenari

Vies de Diàleg 2014 - Girona

• FotosVies3.JPG
Dimecres passat 8 d'octubre es va celebrar aquest diàleg centrat en la part historiogràfica com en les activitats diverses que s’han fet en motiu del tricentenari (1714-2014).  Per tal de posar ordre i enteniment a totes les aportacions realitzades al llarg d’aquest any així com per a valorar el sentit i encert de les activitats que s’han fet, en el Vies de Diàleg d'enguany hi han participat tres historiadors de reconegut prestigi com són en Joaquim Albareda (UPF), en Joaquim Nadal (UdG) i en Joaquim Puigvert (UdG).