Els mitjans de comunicació recorden a Ernest Lluch

10 anys sense Ernest Lluch

• EnricaCatRadio.18_11_2010.jpg
El diumenge 21 de novembre va fer 10 anys de l'assassinat d'Ernest Lluch, i diversos mitjans de comunicació van voler fer ressò de la notícia. Per la seva banda, la Fundació Ernest Lluch ha organitzat, col·laborat i canalitzat diferents actes en record d'Ernest Lluch i ha promogut el diàleg com el seu nou eix prioritari d'acció.

Posem a la vostra disposició el recull de premsa complet, així com les actualitzacions periòdiques. A continuació, també reproduïm alguns dels vídeos i talls emesos pels diferents mitjans de comunicació:

Recull de Premsa: Complet
Recull de premsa: actualitzacions periòdiques

Emissions radiofòniques:

• Via Lliure - RAC1: Presenta Marta Cailà. Amb la participació d'Eulàlia Lluch i Enric Lluch. Diumenge 21 de novembre de 2010
  • El Matí de Catalunya Ràdio. Amb Manel Fuentes, Gemma Nierga, Eulàlia Lluch i Enric Lluch, vicepresident de la Fundació Ernest Lluch. Tall emès el dijous 18 de novembre de 2010

• Els Matins de TV3 - La Tertúlia.  Amb Josep Cuní, Joan B. Culla, Miquel Porta-Perales, Rafael Nadal, Maria de la Pau Janer i Enric Lluch, vicepresident de la Fundació Ernest Lluch. Tall emès el divendres 19 de novembre de 2010. Adjuntem articlede Josep Cuní sobre Lluch

Més vídeos - TV:

Per a seguir els actes:

Des de la Fundació s'han impulsat diversos actes en record d'Ernest Lluch, 10 anys després de la seva mort. Podeu consultar-los
aquí.

També ens pots seguir al Facebook i al Twitter