EDUCACIÓ I MÓN LOCAL, A L'ABAST!

• <EM>EDUCACIÓ I MÓN LOCAL</EM>, A L'ABAST!
El passat 12 de març va tenir lloc a l'auditori de l'IDEC-UPF, la tercera edició de la Jornada sobre Municipis que organitza la Fundació Ernest Lluch conjuntament amb l'Associació Nou Cicle.  La jornada d'enguany estava centrada en Educació i Món local: Competències, capacitats i reptes, i va reunir a experts i responsables municipals en el que fou una trobada descriptiva, d’anàlisi i reflexió sobre l’esdevenidor del sector educatiu a Catalunya.

Escoltar les ponències. Els assistents o persones interessades en escoltar les ponències de la Jornada sobre Municipis 2008, ara ja ho podeu fer, clicant aquí !