ES SIGNA EL CONVENI DE COL·LABORACIÓ AMB LA UNIVERSITAT D'ALACANT

• ES SIGNA EL CONVENI DE COL·LABORACIÓ AMB LA UNIVERSITAT D'ALACANT
La Universitat d'Alacant i la Fundació Ernest Lluch varen signar el passat dimarts 12 de maig, a les 16.30 hores, el conveni de col·laboració entre ambdues institucions. En representació de la UA, hi assistí el rector, Ignacio Jiménez Raneda; la vicerrectora de Relacions Institucionals, Aránzazu Calzada; i els professors Antonio Escudero, Jorge Olcina i Salvador Salort. De part de la Fundació Ernest Lluch, hi varen ser presents el vicepresident de la fundació, Enric Lluch; i l'adjunt a direcció de l'entitat, Ferriol Sòria. Finalment, la secció de València de la Fundació Ernest Lluch va estar representada, també, pel seu president, Vicent Soler.