ESMENT A L'ERNEST LLUCH VALENCIÀ

• ESMENT A L'ERNEST LLUCH VALENCIÀ
El president de la Secció Valenciana de la Fundació Ernest Lluch, Vicent Soler, ens fa arribar una autèntica joia bibliogràfica. Es tracta d'una còpia en pdf del número 16 de la revista Gorg, on s'inclou un article-entrevista titulat: "Ernest Lluch, un valencià de veritat". Publicat el febrer de 1971 i de la mà del periodista Valerià Miralles, al llarg de la conversa es veu la integració de Lluch a la societat valenciana.

Descarrega