EUROPA A DEBAT, EN EL IX SEMINARI ERNEST LLUCH A SANT SEBASTIÀ

• EUROPA A DEBAT, EN EL IX SEMINARI ERNEST LLUCH A SANT SEBASTIÀ

El passat divendres 10 de juliol va cloure el IX Seminari Ernest Lluch  que se celebra cada any en el marc dels Cursos d'Estiu de la UPV/EHU i que portava per títol, Europa ante las encrucijadas de su futuro. Aquest curs va comptar amb la presència del president de la Fundació Ernest Lluch, Dr. Fabià Estapé, així com amb la participació de més de seixanta alumnes. El seminari d'aquest any va encarar la "qüestió europea", des de la perspectiva de la problemàtica que planteja l’actual situació d’impàs, sobre la unitat o desunió d’Europa, amb els seus defensors i els seus escèptics, amb la seva pluralitat i diversitat. El president de l'Assemblea del Consell d'Europa i vicepresident de la Fundació Ernest Lluch, Lluís Maria de Puig, com a director d'aquest seminari, va reunir per a l’ocasió a europarlamentaris, acadèmics i a destacades personalitats europees amb gran bagatge i experiencia a Brusel·les i a Estrasburg, que en aquestes dues sessions van analitzar i debatre sobre  els principals reptes que té l’Europa d’avui.