EXITOSA II JORNADA ERNEST LLUCH DE SANITAT

• EXITOSA II JORNADA ERNEST LLUCH DE SANITAT

Prop de dues-centes persones varen assistir a la II Jornada Ernest Lluch de Sanitat, una cita anual oberta al debat i a la reflexió sobre qüestions de l’àmbit sanitari i de la salut pública que enguany es va centrar en el Sector Salut com un sector de creixement, riquesa i innovació. L’acte va tenir lloc el passat dijous 12 de juny a la sala d’actes del Departament de Salut i va reunir a bona part de les autoritats sanitàries de Catalunya i professionals del sector.

Les ponències van anar a càrrec de diversos professionals que varen encarar aquesta problemàtica a través de tres taules rodones: el Sector salut i la innovació, el Sector salut i l’ocupació i el Sector salut des d’una perspectiva empresarial. La Jornada es va cloure amb la conferència El sector salut al servei del desenvolupament humà i econòmic, a càrrec de la Sra. Marina Geli, Hble. Consellera de Salut.