EXITOSA PRESENTACIÓ DEL II VOLUM DE LA MISCEL·LÀNIA A VALÈNCIA

• EXITOSA PRESENTACIÓ DEL II VOLUM DE LA MISCEL·LÀNIA A VALÈNCIA
El passat dilluns 15 de desembre es va celebrar l’acte de presentació del segon volum de la Miscel·lània acadèmica en homenatge a Ernest Lluch, a la sala d'actes ADEIT- Fundació Universitat i Empresa de la Universitat de València. Aquest acte organitzat per la secció Valenciana de la Fundació, va comptar amb la presència del president del Senat, Javier Rojo. En aquest acte d'homenatge a Lluch també hi va participar Óscar Tena, en nom del president de la Fundació Societat i Progrés, Jorge Alarte; la vicerrectora de la Universitat de València, Rosa Moliner; el catedràtic emèrit d'Història del Dret, Mariano Peset; i la ex alcaldesa de València i ex presidenta de la diputació, Clementina Ródenas.