EXPOSICIÓ ERNEST LLUCH, L'ESFORÇ PER CONSTRUIR UN PAÍS

• EXPOSICIÓ <STRONG><EM>ERNEST LLUCH, L'ESFORÇ PER CONSTRUIR UN PAÍS</EM></STRONG>

Al Centre Cultural Blanquerna, seu de la Delegació del Govern de la Generalitat de Catalunya a Madrid, s'exhibeix l'exposició Ernest Lluch, l'esforç per a construir un país, fins el 25 de gener de 2008.

L’objectiu d'aquesta exposició, més enllà de mostrar la diversitat de facetes d’interès de Lluch, és contextualitzar la singularitat del personatge en un moment històric i generacional. Esdevé clau la comprensió d’un període en el qual són molts els que senten la necessitat de fer. Entre ells, Ernest Lluch, qui va abastar molts terrenys, circumstàncies i espais físics i mentals en els quals incidir.

Fruit d'una petició del Departament de Presidència de la Generalitat de Catalunya, la Fundació Ernest Lluch ha realitzat el comissariat d'aquesta exposició que a la vegada, forma part d'un conjunt d'exposicions sobre personatges catalans que impulsa la Generalitat. Posteriorment, l'exposició itinerarà per diverses ciutats, per a concloure aquesta itinerància a Vilassar de Mar, municipi on va neixer Ernest Lluch i que actualment acull la seu de la Fundació que porta el seu nom.

Podeu consultar el catàleg de l'exposició.