"Fa falta més infermeria i menys facultats de Medicina"

Crònica del I diàleg sobre Polítiques de Sanitat i bon Govern - FUNCAS - Madrid

• IMG_20190206_181926_resized_20190211_043511276.jpg
Amb el diàleg sobre les Opcions estratègiques per al Sistema Nacional de Salut es va iniciar el primer cicle de diàlegs sobre anitat i bon govern qu impulsen les fundacions FUNCAS i Ernest Lluch, conjuntament, a Madreid. Dimecres passat va tenir la pimera de les dues sessions, amb la presència del Dr. Rafael Bengoa, metge, director de SI-Health, Conseller de Sanitat del Govern basc 2009-2012 i de Julián G. V., economista i Ministre de Sanitat 1986-1991.

A continuació us enllacem la completíssima crònica facilitada per l'equip d' Acta Sanitària, i que us la podeu descarregar en PDF, aquí