Guillermo de la Dehesa i Mariano Fdez Enguita parlen d'Educació i Cohesió Social al CaixaForum de Madrid

Amb aquest diàleg es va cloure el cicle de Diàlegs 2012

• P1010403baixa.JPG
Amb 'Educació i Cohesió Social ' es va cloure el cicle de diàlegs 2012 a Madrid.

Per a l'ocasió es va comptar amb la presència de Guillermo de la Dehesa. President del Centre for Economic Policy Research CEPR de Londres i de Mariano Fernández Enguita, Catedràtic de Sociologia de la Universidad Complutense de Madrid. Ambdós varen formar un binomi d'allò més interessant amb intervencions atinades, que des de punts de vista diferents però complementaris varen teixir una conversa rica en matisos i coneixement. Amb el convenciment que el mínim comú denominador per a una societat democràtica i socialment cohesionada es basa en una vida digna, en el respecte als drets humans i en la justícia social els ponents dialogaren sobre una de les qüestions que haurien d'estar en la llista de prioritats de l'agenda política i social.

Amb aquest diàleg es va posar fi al cicle sobre 'Educació i cohesió social' al CaixaForum Madrid.

La Fundació Ernest Lluch, amb la col·laboració de l'Obra Social "la Caixa", pretén seguir significant-se com a pont i punt de trobada per al diàleg entre les diferents sensibilitats i expressions de la diversitat social, cultural, econòmica i nacional de la ciutadania de Catalunya, Espanya i Europa. Aquesta és una part essencial del llegat de Lluch i l'objectiu central dels primers 12 anys de recorregut de la Fundació: ajudar a la civilitat democràtica.