HISTOIRE, ÉCONOMIE, POLITIQUE. EN SOUVENIR D’ERNEST LLUCH

• HISTOIRE, ÉCONOMIE, POLITIQUE. EN SOUVENIR D’ERNEST LLUCH

El Colegio de España, l´École des Hautes Études en Sciences Sociales i la Fundació Ernest Lluch, varen organitzar la jornada Histoire, Économie, Politique. En Souvenir d’Ernest Lluch, que es va celebrar al Colegio de España de París, el passat divendres 23 de gener. De caire principalment acadèmic, aquest acte va servir per donar a conèixer la dimensió acadèmica i política d’Ernest Lluch a la capital francesa, en el primer acte que organitza la Fundació fora d’Espanya.