Homenatge a Lluís Maria de Puig, a Barcelona

• cara.jpg
El Consell Català del Moviment Europeu i la Fundació Ernest Lluch promouen aquest acte d'homenatge a Lluís Maria de Puig que comptarà amb intervencions de personalitats vinculades al món polític, a l'àmbit europeu i a la Fundació, que des del record i la vivència destacaran el compromís cívic i polític que va caracteritzar la tasca desenvolupada per Lluís Maria de Puig.

Joan Colom
i Joan Majó, en nom del Consell Català del Moviment Europeu i de la Fundacio Ernest Lluch, respectivament, conviden a l'acte d'homenatge a Lluís Maria de Puig que tindrà lloc el proper dijous 12 de desembre a les set de la tarda al Palau Macaya (Passeig de Sant Joan 108, Barcelona).

Intervindran:

• Mateu Sorinas, exsecretari general de l'Assemblea Parlamentària del Consell d'Europa: "En record a Lluís Maria de Puig, president del Consell d'Europa"
  • Joaquim Llach, membre de la comissió executiva i primer director de la Fundació Ernest Lluch: "Lluís Maria i el diàleg, d'Europa a la Fundació Ernest Lluch"
  • Joaquim Nadal, catedràtic d'Història Contemporània de la Universitat de Girona: "Un somni europeu des de Girona: Lluís Maria de Puig"
  • Paraules de la família