I Cicle de conferències "Primera Plana" a Saragossa

Activitats de la Cátedra Ernest Lluch de la Universidad de Zaragoza

• imatgecatedraPrimeraplana.jpg
Dimecres que ve, 28 de març, Vicente Salas, conseller executiu del Banc d'Espanya i Catedràtic de la Universidad de Zaragoza, pronunciarà una conferència sobre "Bancs i Empreses en la crisi" (a les 19:30 h. Al Saló Rioja. Ibercaja . Pati de la Infanta). L'entrada a la conferència és lliure.

La xerrada forma part del I cicle de conferències "PRIMERA PLANA" de l'Economia, que analitzen "La crisi econòmica: Aspectes empresarials, financers i internacionals".

El cicle ha estat organitzat per la Càtedra Ernest Lluch de la Universitat de Saragossa i Ibercaja, està patrocinat pel Govern d'Aragó i Ibercaja Obra Social i compta amb la col · laboració de Heraldo de Aragón.

Propera sessió del Cicle:

Francisco Bono, conseller d'Economia i Ocupació del Govern d'Aragó completarà el cicle que finalitzarà el 12 d'abril i pel qual ja han desfilat Antón Costas, Catedràtic de la Universitat de Barcelona i Enrique Barón, Expresident del Parlament Europeu.

Certificat d'assistència per a estudiants:
A tots els estudiants de les universitats pública, privada i escoles de negocis que s'acreditin en l'entrada a les conferències, se'ls farà un certificat d'assistència que podran incloure en el seu CV.

* Us adjuntem la biografia de Vicente Salas i la fitxa del cicle

Cicle Primera Plana: LA CRISI ECONÒMICA: ASPECTES EMPRESARIALS, FINANCERS I INTERNACIONALS

Dimarts 13 de març: Antón Costas, catedràtic de Política Econòmica de la Universitat de Barcelona. Conferència sobre "Tasques econòmiques per després de la crisi: Mercats, Estat i Societat ", a les 19:30 h. IBERCAJA. Pati de la Infanta. Saló Aragó

Dijous 22 de març: Enrique Barón, Expresident del Parlament Europeu. Conferència sobre "La Unió Europea al món del G-20", a les 19:30 h. IBERCAJA. Pati de la Infanta. Saló Rioja