I CONFERÈNCIA ANUAL ERNEST LLUCH

• I CONFERÈNCIA ANUAL ERNEST LLUCH
Amb la conferència El contexto exterior de la economía española, Miguel Fernández Ordóñez, Governador del Banc d’Espanya, va inaugurar la primera edició de la CONFERÈNCIA ANUAL ERNEST LLUCH. L'acte es va realitzar el passat dijous 17 de maig al Paranímf de la Universitat de Barcelona i va comptar amb la participació de l'Honorable Conseller d'Economia i Finances, Sr. Antoni Castells. Després dels parlaments de benvinguda del vicerector de la UB, Sr. Jordi Matas i de les intervencions dels senyors Joaquim Llach (director-gerent de la Fundació Ernest Lluch) i de Josep Maria Loza (director general de Caixa Catalunya), va prendre la paraula l'Honorable Conseller que va homenatjar a Ernest Lluch i va procedir a la presentació del conferenciant, màxima autoritat monetària i financera de l'Estat.  La conferència va suscitar un notable interès entre l'àmbit  econòmic i acadèmic, i va aplegar un  bon nombre de mitjans de comunicació i de premsa econòmica especialitzada.

Descarrega