III JORNADA ERNEST LLUCH DE CIÈNCIES POLÍTIQUES i SOCIALS

• III JORNADA ERNEST LLUCH DE CIÈNCIES POLÍTIQUES i SOCIALS

Dimecres 13 de febrer de 2008 va tenir lloc a l'Auditori del Campus de la Ciutadella de la Universitat Pompeu Fabra, la jornada anual de reflexió i debat sobre qüestions candents de l’actualitat política que organitzen els Estudis de Ciències Polítiques i Gestió Pública de la Universitat Pompeu Fabra i la Fundació Ernest Lluch. Enguany es va centrar en La desconfiança política: retiment de comptes, mitjans de comunicació i ciutadania, i comptà amb la participació de reconeguts acadèmics i analistes d’aquest fenomen a debatre.