Imatges del concert en homenatge a Ernest Lluch a l'església de Sant Genís de Torroella de Montgrí

Festival de Músiques de Torroella de Montgrí

• IMG-20180809-WA0015003.jpg
Recull d'matges del concert d'homenatge a Ernest Lluch celebrat enguany a l'església de Sant Genís de Torroella de Montgrí dins del Festival de Músiques d'aquesta localitat empurdanesa.

El passat 8 d'agost a les 10 de la nit, el cor de cambra britànc Tenebrae va interpretar obres de Tomás Luis de Victoria i de Joan Cererols en el concert anual d'homenatge a Ernest Lluch, en el marc del 38è Festival de Músiques de Torroella de Montgrí

*Fotografies cedides per Anna Lluch.