• INAUGURACIÓ A SARAGOSSA DE L'EXPOSICIÓ ''500 AÑOS DE ECONOMÍA A TRAVÉS DE LOS LIBROS ESPAÑOLES Y PORTUGUESES''
Dilluns vinent dia 20 s'abril s'inaugura al Paranimf de la Universitat de Saragossa una exposició dedicada als professors Enrique Fuentes Quintana i Ernest Lluch. L'Exposició "500 años de Economía a través de los libros españoles y portugueses", organizada conjuntament per les biblioteques de la Universitat Complutense de Madrid i la Universitat de Saragossa, ja va ser exhibida a la Biblioteca Històrica Marquès de Valdecilla el desembre de 2007 amb motiu del V Encontre Ibèric d'Història del Pensament Econòmic. En aquesta ocasió, la Fundació Ernest Lluch va col·laborar, junt amb altres institucions, en el seu desenvolupament.