INAUGURACIÓ DE LA SEU DE LA SECCIÓ VALENCIANA DE LA FUNDACIÓ AL CASTELL D'ALAQUÀS

• INAUGURACIÓ DE LA SEU DE LA SECCIÓ VALENCIANA DE LA FUNDACIÓ AL <STRONG>CASTELL D'ALAQUÀS</STRONG>

L'acte d'inauguració de la seu valenciana de la Fundació Ernest Lluch al Castell d'Alaquàs serà el proper 8 de maig a les 19:30 h., al mateix castell, amb invitació conjunta de la Secció Valenciana de la Fundació i l’Ajuntament d’Alaquàs. L'acte constarà de tres parts i comptarà amb les següents intervencions i activitats:

·          Inauguració formal dels locals de la seu i d’una exposició gràfica i bibliogràfica sobre Ernest Lluch en una sala annexa.

·          Parlaments al Claustre del Castell: Jorge Alarte, alcalde d’Alaquàs; Vicent Soler, President de la Secció valenciana de la fundació Ernest Lluch; Ignasi Pla, President de la Fundació Societat i Progrés; Francisco Tomàs, rector de la Universitat de València; i Jordi Sevilla, Ministre d’Administracions Públiques.

·          Concert de música del XVIII a càrrec del conjunt Victoria Musicae.