INICI DEL CICLE DE DIÀLEGS: UTOPIES QUOTIDIANES 2010

• INICI DEL CICLE DE DIÀLEGS: UTOPIES QUOTIDIANES 2010

Un cicle de diàlegs que, al llarg de tot l'any 2010, reflexionarà sobre els principals temes que apareixen amagats, disfressats o mal explicats a la societat actual.

Aquest dimecres es va presentar a la sala Borralleras de l'Ateneu Barcelonès el nou Cicle: Utopies quotidianes. Un cicle de diàlegs que cada mes, i al llarg de tot l'any 2010, reunirà a un seguit d’homes i dones, socis i sòcies de l’Ateneu Barcelonès, amb la col·laboració de la la Fundació Ernest Lluch, entre altres associacions i grups de la societat civil.

El primer d'aquests 12 diàlegs es va realitzar el passat dimecres 20 de gener i va versar sobre la "Governança suspesa" en una sessió que va comptar amb en Ferriol Sòria, director adjunt de la Fundació Ernest Lluch, com a dinamitzador. La propera cita serà el dilluns 22 de febrer, en un diàleg sobre "la responsabilitat acumulada", sessió que dinamitzarà en Joan Roma, psicòleg social i president de l'Institut Innova, entitat co-organitzadora d'aquest cicle de diàlegs.

Podeu ampliar tota la informació relativa al calendari de les sessions i dels temes de debat, aquí:www.utopiesquotidianes.cat