JOAN ARMANGUÉ PRESENTA EL SEU DARRER LLIBRE: ERNEST LLUCH I L'ECONOMIA DE L'EMPORDÀ

• JOAN ARMANGUÉ PRESENTA EL SEU DARRER LLIBRE: <EM>ERNEST LLUCH I L'ECONOMIA DE L'EMPORDÀ</EM>
L'exalcalde de Figueres, Joan Armangué, va presentar ahir al vespre al Consell Comarcal de l'Alt Empordà el seu darrer llibre, Ernest Lluch i l'economia de l'Empordà. Envoltat de diverses personalitats del món polític de la comarca, Armangué va parlar sobre la figura d'Ernest Lluch i va presentar aquest llibre deutor del mestratge de Lluch, en el que esdevé una anàlisi de l'evolució de l'economia empordanesa des del segle XVIII fins a l'actualitat, sota la base del pensament econòmic de Lluch.