Joan Manuel Tresserras i José Antonio Zarzalejos dialoguen a "En medio de los medios"

Segon capítol de "Diálogos" a La2. Matinada de diumenge a dilluns a la 1:30h

Ja pots accedir al visionat d'aquest interessant diàleg sobre els mitjans de comunicació que han protagonitzat Joan Manuel Tresserras i José Antonio Zarzalejos, aquí
  • Tresserras-Zarzalejos2-300x170.jpg
Ja es pot accedir a l'enllaç del capítol 2 de Diálogos, titulat "En medio de los medios" i que es va emetre per La 2 de TVE, la matinada de diumenge a dilluns a la 1:30h. En aquest diàleg protagonitzat per Joan Manuel Tresserras i Antonio Zarzalejos, es plantegen qüestions de fons sobre el paper dels mitjans de comunicació en l'actualitat. No us el perdeu!!!

La producció de RBA contenidos audiovisuales consta de 10 capítols de 30 minuts cadascun i s’emetrà els diumenges a la 1:30 de la matinada. També es podran seguir per internet a partir dels dilluns, a través de la web de “RTVE a la carta”.

Aquest programa deriva del projecte que en aquest 2011 ha impulsat la Fundació Ernest Lluch amb el suport de l’Obra Social de La Caixa, i que porta per títol “10 diàlegs per als pobles d’Espanya i Europa”. Cadascun dels diàlegs ha comptat amb la participació de reconegudes personalitats del camp de l’economia, la cultura, l’acadèmia i la política com en Luis de Guindos, Francisco Pérez, Joan Manuel Tresserras, José Antonio Zarzalejos, Emilio Ontiveros, Guillem López Casasnovas, Joan Romero, Josefina Cruz, Juan Pablo Fusi, Borja de Riquer Joaquín Arango, Javier Elzo , Joan Majó, Enrique Barón , Daniel Innerarity, José Maria Lassalle Salvador Giner, Juan Luis Cebrián, Gabriel Elorriaga i Miquel Roca.

Coneix, participa i opina

La Fundació Ernest Lluch posa a la vostra disposició un apartat web sobre el projecte Diàlegs on hi trobareu tota la informació relativa als temes i protagonistes dels diàlegs enregistrats al llarg d’aquest any. Al mateix temps, i relacionat amb l’emissió del programa “Diálogos”, a La 2, et convidem a fer ús de les xarxes socials per tal d’aportar la teva opinió sobre el contingut, ja sigui via comentaris o bé a través del Twitter amb el hashtag (#dialegsdialogoslluch)