L'Ajuntament de Vilassar de Mar i la Fundació Ernest Lluch renoven el conveni de formalització de relacions

• ConveniFundaciLluch.jpg
 Es renova per una vigència de 4 anys el conveni entre l’Ajuntament de Vilassar de Mar i la Fundació Ernest Lluch que ambdues institucions mantenen vigent des de l’any 2003. Amb aquest acord, la Fundació Ernest Lluch es compromet a realitzar una part de la seva programació d’activitats a la vila natal d'Ernest Lluch,tals com els diàlegs d'Economia i Territori, la visita guiadaal'ArxiuErnest Lluch i Martín, i altres activitats que es puguin dur-hi a terme. Al seu torn, l'Ajuntament cedeix l’espai que la Fundació té com a seu dins la Biblioteca Municipal .

La renovació de l'acord s'ha formalitzat en un acte institucional celebrat aquest matí a l'edifici consistorial i amb presència de l’alcalde de Vilassar de Mar, Damià del Clot, i el president de la Fundació, Joan Majó. Per a Damià del Clot dita col·laboració "és una aposta per la cultura, l’economia, el pensament crític i la divulgació d’idees”, de la mateixa manera que per a Joan Majó "es tracta de la renovació d’una història de col·laboració molt satisfactòria”.