L'alcalde Xavier Trias i la periodista Sílvia Cóppulo protagonitzen el darrer diàleg del cicle

El cicle de Diàlegs per Barcelona, a l'auditori RBA va cloure amb la participació de l'alcalde de la ciutat

• 021.jpg
Ahir, dimarts 28 d'abril, es va celebrar el cinquè i darrer diàleg del cicle 'Diàlegs per Barcelona' que han organitzat la Fundació RBA i la Fundació Ernest Lluch, del 15 al 28 d'aquest mes.

Al llarg de les cinc sessions diferents candidats a l'alcaldia de Barcelona han dialogat i conversat amb periodistes sobre el present i el futur de la ciutat de Barcelona, al llarg de seixanta minuts. Ahir no en va ser l'excepció i en Xavier Trias, l'alcalde la ciutat i candidat per CiU, va satisfer les expectatives dels presents en un diàleg  fluid centrat sobretot en l'obra de govern, els reptes de gestió i de projecció de la ciutat de Barcelona. Des de la reforma del traçat de les línies d'autobusos fins a la remodelació de la Diagonal, passant per a la necessitat de crear llocs de treball i de continuar potenciant el turisme i el Mobile World Congress, l'alcalde va conversar de manera planera i amena amb la periodista de Cataunya Ràdio, Sílvia Cóppulo, que li va preguntar també per les enquestes, aliances i possibles pactes postelectorals. Aquestes i altres qüestions foren tractades en aquest últim 'Diàlegs per Barcelona' celebrat a l'auditori de RBA.