L’Arxiu Ernest Lluch i Martín, ha celebrat la segona jornada de portes obertes

Celebració del Dia Internacional dels Arxius

• IMGP3787baixa.JPG
Avui, divendres 8 de juny, la Fundació Ernest Lluch ha celebrat la Segona Jornada de portes obertes de l’Arxiu Ernest Lluch i Martín per tal de donar a conèixer el seu fons documental, coincidint amb el Dia Internacional dels Arxius.

Amb la col·laboració i complicitat de l'Arxiu Municipal de Vilassar de Mar, aquest matí s'ha realitzat una visita conjunta a les dependències de l'arxiu i s'ha pogut gaudir d'una visita comentada sobre la documentació referent a l'Arxiu municipal, a la fonoteca i a l'Arxiu Ernest Lluch i Martín. Els visitants també han pogut conèixer la seu de la Fundació i visitar part de l’exposició “Ernest Lluch, l’esforç per construir un país”.

Visiona el vídeo: http://tv.vilassardemar.cat/TVRVilassar.html?ir=654