L'historiador Joaquim Albareda en els actes commemoratius del tricentenari a Vilassar de Mar

Divendres va impartir la conferència "El sentit de la resistència de 1714"

• IMGP5637.JPG
En el marc de les conferències de la Fundació Lluch a Vilassar de Mar i en col·laboració amb l'Ajuntament, per a l'ocasió i en motiu dels actes commemoratius del tricentenari es va comptar amb la pesència del Dr Joaquim Albareda, reconegut historiador i patró de la Fundació Ernest Lluch, qui pronuncià la conferència "El sentit de la resistència de 1714". L'acte fou presidit per l'alcalde de Vilassar de Mar, Joaquim Ferrer i pel tresorer i  membre de l'executiva de la Fundació Ernest Lluch, Josep Maria Carreras.

Podeu veure la galeria d'imatges aquí: