L'OFRENA FLORAL A ERNEST LLUCH, ALS MITJANS DE COMUNICACIÓ

• L'OFRENA FLORAL A ERNEST LLUCH, ALS MITJANS DE COMUNICACIÓ
L'ofrena floral al cementiri de Maià de Montcal, és l'acte d'homenatge que cada any organitza el PSC coincidint amb l'aniversari de la mort d'Ernest Lluch. Enguany va tenir lloc ahir, diumenge 23 de novembre, i hi van assistir, entre altres, el Molt Honorable President de la Generalitat, José Montilla; els Consellers Joaquim Nadal i Marina Geli; el president del Consell d’Europa i vicepresident de la Fundació Ernest Lluch, Lluís Maria de Puig, i el Secretari General del PSE-PSOE, Patxi López. Diversos mitjans de comunicació s'han fet ressò d'aquest acte. Podeu ampliar aquesta informació a La Vanguardia, 20 minutos, ABC, Europa Press, El Periódico i El Correo Digital, entre altres.