La col·lecció de llibres de l’editorial Oikos-Tau de la biblioteca personal d’Enric Lluch i Martín passa a la biblioteca de Vilassar de Mar

• IMGP4411baixa.JPG
  • IMGP4413baixa.JPG
El passat divendres 22 de març, el vicepresident de la Fundació Ernest Lluch, Enric Lluch i Galera, i l'alcalde de Vilassar de Mar, Joaquim Ferrer Tamayo, varen signar el document de donació de la col•lecció de llibres de l’editorial Oikos - Tau de la biblioteca personal d’Enric Lluch i Martín a la biblioteca Ernest Lluch i Martín de Vilassar de Mar.

D'aquesta manera unapart considerable dels llibres editats per aquesta editorial vilassarenca avui desapareguda, romandran a la biblioteca de dita vila.