Jordi Martí i Xavier Antich revaloritzen la cultura en la Jornada Ernest Lluch de Torroella

XII Jornada Ernest Lluch de Torroella de Montgrí

La cultura va centrar el debat de la dotzena Jornada Ernest Lluch de Torroella de Montgrí, que va tenir lloc dissabte al matí, a l'auditori del Museu de la Mediterrània.
  • IMGP6313.JPG
"La repolitització de la cultura", entesa com una recuperació del valor participatiu i d'empoderament popular va ser una de les qüestions abordades pels ponents en la jornada d'enguany dedicada a "El Valor de la Cultura". N'hi van haver més: el retorn a una idea de projecte que vagi més enllà del concepte de programació, la superació del debat basat en els sectors culturals, i l'obertura a les experiències a l'abast de tothom i no com un mer producte de consum. Dues ponències d'alçada de la mà de dues ments preclares en aquesta temàtica: l'exdirector de l'ICUB i actual gerent de l'Ajuntrament de Barcelona, Jordi Martí i del professor i filòsof, Xavier Antich. Ambdós ponents van retroalimentar-se en les seves intervecions i van propiciar un debat posterior que va comptar amb intervencions del públic assistent.