• LA FUNDACIÓ LLUCH DESTINA 188.000 € A LA RECONCILIACIÓ ENTRE PALESTINS I ISRAELIANS
Com a resultat dels ingressos al nostre país del Partit per la Pau (Match for Peace) entre el F.C. Barcelona i una selecció de jugadors palestins i israelians, celebrat al Camp Nou el passat 29 de novembre, la Fundació Ernest Lluch, impulsora i organitzadora de l’esdeveniment, ha transferit 188.574,50 euros a The Peres Center for Peace. Aquesta iniciativa pretenia sensibilitzar l’opinió pública internacional i recaptar fons per desenvolupar programes d’integració a través de l’esport als territoris d’Israel i Palestina per les organitzacions The Peres Center for Peace i Abu-Asuker.

Descarrega