La Fundació Ernest Lluch manté una trobada de treball amb el ministre de Sanitat, Salvador Illa

• 638be635-7027-41d3-a688-84f173e79cd1.jpg
 El passat dissabte 10 d'octubre el ministre de Sanitat, Salvador Illa, va atendre a Barcelona, a una delegació de l'executiva de la Fundació Ernest Lluch (el president, Joan Majó; els vicepresidents, Enric Lluch i Josep Maria Carreras; el secretari, Mario Romeo, i el director Ferriol Sòria) amb la mirada posada als actes institucionals de commemoració dels 20 anys sense Ernest Lluch, en record a l’economista, polític i exministre de Sanitat i Consum, assassinat el 21 de novembre de l’any 2000. A la reunió, també hi assistí el subdelegat de Govern a Barcelona, Carlos Prieto.

El ministre Salvador Illa es va mostrar interessat en participar i propiciar els actes de commemoració i record que tindran lloc a finals de novembre coincidint amb l’aniversari de la mort de Lluch. D’aquesta manera la reunió va ser ben profitosa a l’hora d’estrènyer llaços i propiciar un marc de col·laboració institucional entre la fundació i el Ministeri.