La Fundació Ernest Lluch s'adhereix a la Comissió Independent de Mediació, Diàleg i Conciliació

La Comissió Executiva de la Fundació Ernest Lluch en sessió extraordinària de 5 d’octubre de 2017 ha decidit adherir-se a la “Comissió independent de mediació, diàleg i conciliació” constituïda des del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) conjuntament amb altres entitats de la societat civil catalana.

D’acord amb la consecució dels seus objectius Fundacionals de foment del diàleg i en la mesura que la seva singularitat pugui ser útil, la Fundació Ernest Lluch queda a disposició de la Comissió a tots els efectes.

A Barcelona, a les 10h del dia 5 d’octubre de 2017