La Fundació i l'Ajuntament de Vilassar de Mar signen un contracte de donació de llibres a l'Arxiu Municipal

Signatura del contracte de donació de llibres editats per la Fundació Ernest Lluch

• IMGP3806baixa0.JPG
Coincidint amb la jornada de portes obertes a la imatge Ernest Lluch i Martín que custodia la Fundació Ernest Lluch, ha tingut lloc la signatura d'un contracte de donació ntre la Fundació i l'Ajuntament. Mitjançant aquest contracte signat pel director de la Fundació, Ferriol Sòria, i per la regidora de cultura de l'Ajuntament de Vilassar de Mar, Meritxell Vinaixa, s'ha formalitzat la donació a l'Arxiu municipal de Vilassar de Mar, dels llibres editats per la pròpia Fundació en els seus primers 10 anys de trajectòria.