LA GESTIÓ DE LA DEMANDA SANITÀRIA

• LA GESTIÓ DE LA DEMANDA SANITÀRIA
Per iniciativa conjunta de la Conselleria de Salut de la Generalitat de Catalunya i la Fundació Ernest Lluch, el passat dimarts 12 de juny va tenir lloc la I Jornada Ernest Lluch de Sanitat, amb l’objectiu d’esdevenir una cita anual que afavoreixi el debat i la reflexió sobre qüestions de l’àmbit sanitari i de la salut pública. En aquesta primera edició, la Jornada va girar entorn la qüestió de la gestió de la demanda sanitària. Per a parlar-ne es va convidar a reconeguts professionals i acadèmics  que varen encarar aquesta problemàtica transversal a través de dues taules rodones, una primera sobre els Mecanismes de suport al ciutadà en la millora de la utilització de les prestacions sanitàries i la segona, sobre la Corresponsabilització del ciutadà en la gestió de les prestacions sanitàries. Prèviament, Simone Léger, membre de l’executiva i responsable de la vocalia de Sanitat de la Fundació Ernest Lluch, va realitzar el parlament inaugural d'una jornada que va despertar l’interès de diversos professionals de l’àmbit sanitari, vinguts d’arreu de Catalunya. En el decurs de l’acte es va presentar el llibre "20 anys de la Llei General de Sanitat. La perspectiva catalana" coeditat pel Departament de Salut i la Fundació Ernest Lluch, i s’obsequià amb un exemplar del mateix, al públic assistent. Amb la conferència Actituds de Catalunya i els seus ciutadans envers el seu sistema sanitari, a càrrec de la consellera de Salut,  Marina Geli,  es va cloure la primera Jornada Ernest Lluch de Sanitat.

Descarrega