La jornada sobre la societat virtual suscita un ric debat a l'entorn de les oportunitats i reptes del món 2.0

VII Jornada Ernest Lluch a Torroella de Montgrí

• IMGP2419.web0.JPG
Dissabte passat, 16 d'octubre, es va celebrar a Torroella de Montgrí la setena Jornada Ernest Lluch orientada a debatre temes contemporanis mereixedors d'una contrastada reflexió i anàlisi, des de punt de vista diferents però complementaris a partir de les intervencions d'experts. Per a debatre sobre La societat virtual es va comptar amb les intervencions de Dolors Reig, Genís Roca i Mercè Molist, ponents que després de realitzar sengles exposicions van compartir la taula rodona de la tarda des d'on es van atendre les nombroses preguntes del públic assistent, i a les qüestions que en paral·lel es plantejaven en el xat del canal de vídeo des d'on s'emetia "online" la jornada. La jornada va cloure amb les intervencions d'Enric Lluch, vicepresident de la Fundació Ernest Lluch, i de Josep Maria Rufí, alcalde de Torroella de Montgrí.

Per aprofundir en el contingut de la jornada us convidem a llegir les diferents notícies que s'han publicat al respecte: També podeu veure les conferències de Dolors Reig (accediu al minut 24) i de Genís Roca (accediu a 1h 47'54''):

Watch live streaming video from torroellaestartit at livestream.com