La Jornada sobre Municipis 2013 en vídeo

Els continguts de la jornada, en vídeo

Amb el títol de Les propostes de reforma de les administracions locals, la jornada d’enguany va incidir en els efectes competencials i els efectes en les hisendes locals, de les dues lleis que planen sobre els municipis catalans.

Presentació de la Jornada sobre Municipis 2013

Benvinguda i presentació a càrrec del president de la Fundació Ernest Lluch, Sr. Joan Majó i de la Sra. Pia Bosch, representant de Fòrum Cívic.

Salvador Esteve - Parlament inaugural (Jornada sobre Municipis 2013)

Parlament inaugural a càrrec del president de la Diputació de Barcelona, l'Excm. Sr. Salvador Esteve

Conferències - marc

Alfredo Galan: "Efectes competencials" (Jornada sobre Municipis 2013)