LA POTENCIACIÓ SOCIOECONÒMICA DE L'ARC MEDITERRANI

• LA POTENCIACIÓ SOCIOECONÒMICA DE L'ARC MEDITERRANI
Les ponències i parlaments del II Congrés Societat, Treball i Llengua en homenatge a Ernest Lluch, s'han compilat en una publicació que es va repartir entre els assistents, al congrés celebrat els dies 17 i 18 d'abril a València i Gandía, respectivament. Aquest acte organitzat per UGT del País Valencià i la secció valenciana de la Fundació Ernest Lluch, es va centrar en La potenciació socioeconòmica de l'arc mediterrani i va comptar amb una nodrida participació d'acadèmics, polítics i representants sindicals que van recordar l'empremta deixada per Lluch en el si de la societat civil valenciana.

Descarrega