La Videoteca del Projecte Diàlegs 2012 ja està en marxa

Càpsules de vídeo de cadascún dels dialoguistes

• Videoteca12.jpg
Et convidem a conèixer l'apartat web dedicat al Projecte Diàlegs i t'informem que ja hem activat la secció 'Videoteca 2012'.

En aquest apartat donem la paraula als propis dialoguistes que de manera breu i resumida ens ofereixen un titular de la seva intervenció. Una bona manera de fer un tast als diàlegs realitzats fins el moment. Es tracta d'una secció dinàmica que s'anirà eixamplant a partir del nou material recopilat. Esperem que us agradi!