LES REFORMES ESTATUTÀRIES A DEBAT

• LES REFORMES ESTATUTÀRIES A DEBAT

El passat dimecres 18 de juliol a Gandia, la Càtedra Alfons Cucó i la Fundació Ernest Lluch, varen organitzar una jornada de debat en el marc de la Universitat d’Estiu de Gandia. Enguany l'activitat va consistir en una taula rodona sobre la gènesis i l'aplicació de les reformes estatutàries que s'han endegat a l'Estat espanyol: Espanya després de les reformes estatutàries. Moderada pel professor Vicent Soler, president de la Secció Valenciana de la Fundació Ernest Lluch i membre del Consell Acadèmic de la Càtedra Alfons Cucó, en aquesta taula rodona hi varen prendre part el M.H. Sr. Pasqual Maragall, expresident de la Generalitat de Catalunya; l'H.Sr. Anxo Quintana, vicepresident de la Xunta de Galícia i l' H. Sr. Joan Romero, exconseller de la Generalitat Valenciana. Per a més informació, adjuntem un recull de premsa amb les notícies publicades als diaris valencians.

Descarrega