LLUCH: UNA VISIÓ DES DE LA PROXIMITAT MADRILENYA

• LLUCH: UNA VISIÓ DES DE LA PROXIMITAT MADRILENYA

Amb la tertúlia Ernest Lluch: Una visió des de la proximitat madrilenya, el passat dijous 17 de gener es va cloure el cicle de conferències organitzades per la Fundació Ernest Lluch al Centre Cultural Blanquerna, en el marc de l'exhibició de l'exposició Ernest Lluch: L'esforç per construir un país.

Conversa distesa i emotiva a quatre veus, sobre Lluch i la seva estança a Madrid. Per a l'ocasió es va poder comptar  amb les intervencions d'Enrique Barón, eurodiputat i ex-ministre de Turisme, transports i Comunicacions; Aurora Egido, presidenta honorària de l'Associació Internacional d'Hispanistes; Félix Lobo, president de l’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i de  Pep Ruiz, membre de la Fundació Ernest Lluch.