Maarten Pieter Schinkel avalua l'impacte econòmic dels cartels empresarials

XIX Seminari d'Economia de la UB - Homenatge a Ernest Lluch

• 5287b28a-391b-4936-930b-d9aa517cbafa.jpg
  • 705c9cb1-f8ff-4cac-8a78-5b21803df14b.jpg
 El passat divendres, 19 de novembre a les tres de la tarda, va tenir lloc l'acte anual d'homenatge a Ernest Lluch a la Facultat d'Ecnomia i Empresa de la UB, on Lluch en fou estudiant i professor. El professor Joan Ramon Borrell que coordina aquest seminari anual, va ser el conductor d'un acte que va comptar amb la participació de Josep Maria Carreras, vicepresident de la Fundació i economista.

L'acte es va centrar en la ponència 'Calculating cartel damages' de Maarten Pieter Schinkel, catedràtic d'Economia i de Dret de la Universitat d'Amsterdam (Països Baixos) i es va poder seguir en directe, des de la UB o bé per streaming.

>>> Pots accedir a la ponència, aquí