Miguel Herrero y Rodríguez de Miñón participa en l'homenatge a Ernest Lluch a la UV

Lliçó magistral Ernest Lluch 2012

• 1.jpg
Un any més, des de la Universitat de València s'ha volgut recordar la figura d'Ernest Lluch en l'aniversari del seu assassinat.

La lliçó magistral 'Ernest Lluch' 2012 va tenir lloc el passat divendres 23 de novembre i va anar a càrrec de Miguel Herrero y Rodríguez de Miñón. 'Las tres vidas de la antigua Constitución de la Corona de Aragón' fou la lliçó que el membre de la Real Academia de Ciencias Morales, D.Miguel Herrero y Rodríguez de Miñón va impartir i que tot seguit reproduïm.

En acabar l’acte acadèmic els assistents anaren a la planta baixa de la Facultat, al cantó del carrer Ernest Lluch amb l’avinguda dels Tarongers, per deixar un ram de flors fresques i escoltar el 'Cant dels Ocells' (versió de Pau Casals), a la plaça en memòria del professor Lluch.  Aquest és el tall de vídeo que es va emetre per Canal 9.