Miquel Iceta i Alicia Romero visiten la Fundació en els prolegòmens de l'homenatge a Ernest Lluch, a Vilassar de Mar

El PSC Vilassar de Mar organitza un acte anual d'homenatge a Ernest Lluch que enguany va reunir als polítics Miquel Iceta, Alicia Romero i Francisco Zamora

• IMG-20200127-WA0004_resized_20200127_120525946.jpg
 El record a Ernest Lluch es manté viu i es propaga, com va quedar ben pal·lès en el càlid acte d'homenatge organitzat pel PSC de Vilassar de Mar en motiu de la commemoració del 83è aniversari del naixement de l¡'enyorat economista i polític. L'acte  va tenir lloc divendres passat 24 de gener, a la sala d'actes de la Biblioteca Ernest Lluch de Vilassar de Mar -amb una nodrida presència de públic- i va estar protagonitzat pel primer secretari del PSC, Miquel Iceta, la diputada maresmenca al Parlament de Catalunya, Alicia Romero i el regidor i cap de llista en les passades eleccions municipals a Vilassar de Mar, Francisco Zamora.

L'acte que va estar precedit per una trobada entre els tres ponents i els membres de l'executiva de la Fundació, Joan Majó (president) Josep Maria Carreras (Vicepresident i tresorer) i Joaquim Llach, així com el director, Ferriol Sòria.