Muriel Casals presenta l'opuscle "Ernest Lluch Opina" a Vilassar de Mar

Presentació del desè volum del recull d'articles publicats per Ernest Lluch a La Vanguardia

• IMGP3011baixa.JPG
Aquest nou recull –que duen a terme incansablement any rere any l'Ajuntament de Vilassar de Mar i la Fundació Ernest Lluch– comprèn una quinzena d'escrits fets pel polític entre els anys 1994 i 1999. En els articles, l'autor parla i reflexiona sobre diverses matèries, com ara l'economia, les relacions entre Catalunya i l'Estat i, fins i tot, la banda terrorista que finalment va posar fi a la vida de Lluch el 21 de novembre del 2000. Enguany, l'encarregada de fer el pròleg que precedeix el llibre –que es va presentar ahir al vespre a la biblioteca de Vilassar de Mar que porta el mateix nom que el polític assassinat– ha estat l'actual presidenta d'Òmnium Cultural, Muriel Casals.

Precisament, la mateixa Casals va ser present en l'acte, i va recordar la plena vigència que avui tenen les reflexions i opinions d'Ernest Lluch en la societat del segle XXI. “Val la pena rellegir aquests articles, perquè són d'una gran qualitat i vigència”, va dir la presidenta d'Òmnium, que no va dubtar a ressaltar la capacitat de “discutir i debatre” que tenia Lluch.

Pots llegir la crònica sencera publicada per El Punt, aquí