Nota informativa sobre la Fundació i el protocol COVID-19

• CoronavirusINFO.jpg
Bon dia,

Respectant les mesures preses pel govern i seguint el Protocol COVID-19, i les recomanacions de les organitzacions sanitàries, des de la Fundació Ernest Lluch volem informar que no podrem atendre presencialment per les dues properes setmanes. Pel mateix motiu, queden cancel·lades totes les activitats previstes per aquest mes de març. Des de l'entitat es facilitarà el teletreball per a l'equip tècnic per poder continuar amb el funcionament del centre.

Per qualsevol informació o consulta, ús atendrem per correu electrònic
Moltes gràcies a tots pel vostre civisme i tot el nostre suport als professionals de la Sanitat i Salut pública que han de permetre fer front a aquesta pandèmia.

Ben cordialment,

Ferriol Sòria, director de la Fundació Ernest Lluch