Núria Bosch inaugura la Conferència Anual Ernest Lluch a Vilassar de Mar

• IMGP4309baixa.JPG
Amb la conferència 'El dèficit fiscal i l'Estat propi' a càrrec de la catedràtica d'Hisenda Pública de la Universitat de Barcelona, Núria Bosch, s'inicia la primera Conferència Anual Ernest Lluch a Vilassar de Mar. Es tracta d'una activitat de periodicitat anual que versarà sobre temes d'actualitat i que organitzen l'Ajuntament de Vilassar de Mar i la Fundació Ernest Lluch.

L'acte té lloc a la sala d'actes de la Biblioteca Ernest Lluch de Vilassar de Mar, edifici on la Fundació hi té la seu.