ODÓN ELORZA INAUGURA L'EXPOSICIÓ SOBRE LLUCH A SANT SEBASTIÀ

• ODÓN ELORZA INAUGURA L'EXPOSICIÓ SOBRE LLUCH A SANT SEBASTIÀ

El passat dimarts 17 de juny a la sala d'exposicions del Centro Cultural Ernest Lluch – Amara de Sant Sebastià (Paseo de Anoeta, 7), l'alcalde de Sant Sebastià, Sr. Odón Elorza, junt amb el Delegat del Govern de la Generalitat a Madrid, Sr. José Cuervo, i els vicepresidents de la Fundació Ernest Lluch, Sr. Enric Lluch i Sr. Lluis Maria de Puig, va inaugurar l'exposició Ernest Lluch, l'esforç per construir un país. Aquesta exposició elaborada i comissariada des de la Fundació Ernest Lluch per encàrrec del Departament de la Presidència de la Generalitat de Catalunya, ha iniciat la seva itinerància per diverses ciutats de l’Estat i romandrà a Sant Sebastià fins el proper 12 de juliol.